Pages

Thursday, April 30, 2009

Shopping di Bandung





























erm..setelah beberapa kali aku berpeluang ke Bandung, baru kali ni aku sempat menulis sesuatu untuk dikongsikan kat sini..BDO..Nak kata menarik sangat, takla jugak, tapi mungkin dari Malaysia lagi kita dh setkan minda BDO = shopping..so shopping trip la jadinya

trip aku ni 2007-2009, tipa-tiap tahun ke pegi? bukan takat tiap2 tahun, tapi setahun baper kali ntah..giloss..ye la aku ni gila kain, gila jahit..so kain kat sanapun murah-murah..apa lagi..sikit lagi nk jatuh meroyan aku...huhu...lakinda sampai dah malas nak layan aku...takpela..tak rajukpun..sebab last trip aku gi ngan Yati...hikhik...

Hotel yang convinience Grand Serela kat Setiabudi, range harga dlm RM250..bukan luxyry otel pun..so padan la ngan tarap aku..semua kan tau along jalan setiabudi tu banyak FOs, so buleh jalan jer..jalan Dagopun kat2 situ jugak, leh jalan kaki...tapi lumayan jugak la jauhnye...dah kebas kaki, naik je Angkutan kota tu..Rp2500-3000..sehengget je..tapi dont expect pak supir tau destinasi anda..so nk turun kena cakap.."kirik..kirik..(kiri la tu!)..

0 comments:

Powered By Blogger