Pages

Wednesday, August 26, 2009

Dinner oh Dinner...

nila barisan pejuang-pejuang kat opis aku..
oppss..bang jamm.. hensem tau sebenarnya bang jamm ni kalu tengok live..patutla ramai terpikat..

Aimi si budak pandai (dah mintak ijinnye untuk letakkan gambo ni kat sini)..
Lamanye rasa tak pergi dinner..yg official...biasanya kalu boleh ngelak, mmg aku nak ngelak...kecualila kalo aku yg kena jd tuan umah aka mak perantin..terpaksala..beg dinner yang lip lap pun dah naik berabuk...alaaa..citer pasai dinner stended jer..tambah plak la kena berprotokol bagai..lemaih aih...yg aku nk highlight kan sini, pasai beh student...dia ni mmg betul2 beh la kot..sbb leh score 4 flat...uhhh gilerrr..cmne ye dia belajo hah?
Aku ni mmg admire sungguh kat orang pandai2 nih...sib baik ko dh kawin Aimi...oppssss...masa emcee baca je background dia, aku yg leleh lebey2..walopun dh rehearsal beberapa kalipun..syahdu sungguh bila tau ada org pandai2..esp anak melayu....(tak putus2 aku doa dalam hati..agar Nuhaa, Ariff, Nabiha yang memang makna nama mereka itu = PANDAI, jadi betul2 cam nama diorang...)

0 comments:

Powered By Blogger