Pages

Monday, October 18, 2010

Penghujung Minggu -2

Jika inginkan sesuatu kelainan dalam hidup, simple rule-kita kena buat sesuatu yang lain dari kebiasaan. Ini tidak ada kena mengena dengan cerita aku seterusnya ini. Cuma aku buntu untuk memula bicara sebagaimana ramai orang di keliling aku sekarang ini yang sedang buntu untuk bertemu tanpa diduga 2 hari lagi.

Apapun masalah anda-pesanan penaja mudah saja. Pergi balik rumah tengok muka anak-anak. Muka suami muka isteri. Kecualilah sang suami yang jahat macam beruk, beralihlah untuk kembali pada ibubapa-tatap mata mereka. Inipun bukan intro yang sesuai.

Tiada pembuka katalah kalau macam tu.






Masih dengan soalan yang sama. Adakah ini syurga?


Aku tuduh mereka ni tersalah poskod dan dress code. Yang pasti aku terhibur!


Yang mencuri tumpuan aku dan ramai orang juga. Tahniah kakak sebab menceriakan hujung minggu kami.


Musim strawberi yang dicelup coklat sudah berlalu. Campurkan dengan sedikit susu mungkin membantu sesiapa yang ada masalah kencing atas tilam.


Kalau aku bukan pilihan, siapa lagi? Sila belajar untuk jujur!


Sanggup aku biarkan Nabiha ke London keseorangan. Biar! Lama-lama dia akan pandai berdikari!


Kau pupus. Nanti giliran aku pula.


Kasut besar, jiwa kecil. Otak mungkin ada.


Cinta sempurna. Perfect 10!


Senyumlah pada hari-hari yang panjang.



Setiap pandangan berbayar. Setiap dakapan memerlukan balasan. Jangan main petik sesuka hati je!


Juntaian kasih. Panahan rindu. Cey!

0 comments:

Powered By Blogger