Pages

Tuesday, June 15, 2010

Saya tanya anda jawab.

*Gembira tak bila dapat adik ipar?

*Suka tak bila awak kahwin dengan pakwe masa sekolah rendah yang dah kerja pilot dan dah belikan awak rumah banglo 5 bijik?

*Kalau awak kena ragut dan gelang kesayangan kawan awak yg pinjam sekejap untuk melaram pun kena sentap juga dek peragut tu, macam mana?

*Best tak perasaan bila mak mentua langsung tak puji masakan awak tapi awak tengok suami dan bapak mentua pulun hingga lupa orang keliling?

*Apa awak rasa bila kawan lelaki awak dari luar negeri belikan awak handbag yang harganya separuh dari harga kereta kancil sedangkan awak adalah isteri orang yang hanya mampu beli beg Forrest Timber?

*Rasa bila ayah awak mati?

*Rasa bila ada wanita sms isteri awak dan mengaku dia cintakan awak?

* Sementara tunggu lampu isyarat hijau. Awak nampak seorang bapa yang sedang menunggang motorsikal kriss dan membawa anaknya yang berumur 2 tahun tanpa menyedari selipar Ben10 anaknya terjatuh. Awak berada di dalam bas yang tingkapnya sangat ketat dan mustahil untuk dibuka oleh kudrat seorang perempuan yang belum ambil sarapan. Awak tidak dapat jeritkan ‘bang! Selipar anak abang jatuh!”

*Bagaimana anda nak memberitahu kawan karib anda bahawa giginya terlekat cili semasa dalam meeting yang tersangat penting dan dia sedang bercakap dan ketawa berdekah-dekah tanpa henti?

*Sakit tak nak beranak?

*Agak-agak bila kak Mah nak tukar stail rambut dia? kuruskan badan?

*Susah tak buat kek pisang?

*Apa perasaan bila baca blog ni?

0 comments: