Pages

Wednesday, June 30, 2010

Wish List

Sampai satu tahap bila dah tak ada benda yang boleh dimasukkan dalam senarai permintaan atau senarai hajat, adakah kita sedang menuju ke arah kaya? Ke itulah bahagia? Tanda orang bersyukur?

Minggu depan aku tutup jap pintu belog aku ni –tak lama dua minggu je. Kalau nak masuk jugak, sila guna kunci pendua-ada tu aku letak bawah pasu pokok mas cotek.

p/s Sepanjang aku tak ada ni, pandai-pandailah korang fikir nak masak apa untuk memikat perut suami tu. Cekodok tauge dihentikan siaran selama 2 minggu. Nasi goreng wonder pet pun sama. Jangan nak mengidam-idam.

Balik nanti aku bawaklah kismis ngan kurma sejemput kongsi tiga orang.

4 comments:

IntanRizal said...

selamat berangkat dan menunaikan ibadah... semoga semuanya selamat InsyaAllah....

Idi said...

Salam,

Selamat Chah. Moga diberkati.

Azhar Omar said...

Selamat berangkat ke Tanah Suci Chah. Kirim salam kat Rasulullah SWT

JALAN REBUNG said...

salam chah ,

bila nak sambung balik cietr-citer kat blog chah ni