Pages

Wednesday, June 10, 2009

Lazy daisy



ni teknik ribbon stitch? ke straight stitch..

Citer bunga? erm..too klise...pompuan dengan bunga, mistila serashi bershama..tak tau la plak kalau-kalau ada pompuan yang tak minat bunga..bukan apa..masa aku nak snap gambar ni sebabnye dlm kepala dok teringat-ingat kat projek RE..(RE lagi..) so aku terus membayangkan agaknye cam ni la Puan Ann dok memerah otak nak cipta idea-idea baru nk nyulam riben..

3 comments:

JALAN REBUNG said...

salam chah ...

bunga poppi takde ke ???

Chah said...

uih..bahaya tu..nak tengok acik dok 'dalam' ker?

CikTie said...

betul tu chah...dari pengamatan bunga2 mcm ni lah liuk lentuk bunga akan lebih dapat dilihat...