Pages

Wednesday, June 10, 2009

Tengah menyulam

asik tak jadik jer nak gentel kudup ros..malu aih kat Za..bersungguh-sungguh ngajor aku..bebbal sungguhla..takpe la, daripada aku dok tensen sbb kudup rose aku yang jadi cam *&%^&*%% tu, baik aku buat yang lain dulu..
Aku masih 'malu' nak tunjuk projek ni kat kengkawan kat AON, apa lagi nk tunjuk kat Puan Ann..isk..isk..

BUKAN jadi kudup..ala-ala jer...sob..sob..


6 comments:

zaliana said...

acik chah
cantiknya! wah betul2 jadi dah...kagum!!!

Chah said...

Za..hihi...malu nk tunjuk kat kelas..tapi alhamdulillah tk give up lagi nk gentel kudup tu...me kasih U mate..

adianiez AIDA said...

korang memang tgn lembut ler... perasaan korang kata tak jadik, tapi tetap jadik.
mcm aida - perasaan & realiti sama - TAK JADIK !!!

but... bak kata hubby ku tercinta - practice makes perfect...

CikTie said...

okey lah tu dah jadi dah ni...semakin byk mengentel riben tu...semakin menjadi lah nanti...

Anonymous said...

haha chah.. marbelessss....

-jija

Anak-Anak Nazri said...
This comment has been removed by the author.