Pages

Thursday, July 2, 2009

Family Gallery

Wahhh sungguh mengujakan bila Awea offer untuk sesi photoshoot ni...ntah nape aku terus teringat kat Cemat, (Limahhh..ampunnnn...pinjam sat lakinda ko) walaupun sekali aram aku belum pernah bersua muka ngan dia..agaknye bila citer pasai gile kamera ni, terus mengingatkan aku kat dia, walupun aku tau ramai lagi orang jadi lagi sewel bila masuk bab gambar ni, Awea salah sorangnye... tu pengantin pantai, Uncle Tobby? yes..uncle Tobby pun.. erm..Rawi, dan geng2 photomamanye..sapa lagi..Eija & Jame...

Sesi ni berlangsung dalam suasana agak mandom...ahaaaa..tapi mood model2 sumer okey2 ye..Cuma cuaca je yang kurang mengijinkan..nak buat macam mana...apapun, memang puas hati..cuma terkilan sikit arr, fotogedik aku ngan yang Matyee ku itu..sikit sangat...

Bebudak fotograper ni memang ok...diorang memang sempoi...(ermm...statement nak diskaun la ni...korang tak reti2 ke ha? hihu..) nak bela pun senang, bagi je nasik lemak bodo ngan air mineral..dah setel! kompem..gambar korang for sure MALATOPSS seyyy... kalau ada sesapa jeles ngan gambar2 aku ni....
ni contact Abe Awea @ http://www.akmaladnan.com/










0 comments: