Pages

Wednesday, July 22, 2009

Wedding Angah-Tina

A ha..dah dekat sebulan kenduri angah ni berlalu..tak dan la nak cerita..sebelum adik ipar aku yang lain lak nak kawin, baik aku buh gambor angah dan pasangannya ni dulu..Ceritanya biasa-biasa je..kenduri kawin, standard lakan..kena la ada pengantin, pelamin, mak andam dan tukang kepo.(aku la tu..) walaupun angah, tapi dia anak nombor tiga sebenarnye..ntah hape-hape susunan..anak nombor satu, dh setel, anak nombor dua mak mentua aku.. aku la yang ambik...hihi..
Untuk angah & Tina..selamat berbahagia...hingga akhir hayat
malam berinai..

flower girl kecik tak sporting..veil tak nak pakai...beria je prepare
CK ''Man' untuk Az'man'

nuhaa & maklangnye..


nak fokus kat flower girl ngan pasu boy sebenarnye..

hantaran untuk pompuan hasil daya usaha aku la ni..

0 comments:

Powered By Blogger