Pages

Wednesday, May 20, 2009

Hari Sahabat Sedunia

Barisan lakinda tersyintaa...(A)
Nyunggiters...(B)

A+ B


Hari ni aku memandai-mandai akan declare bahawa hari ni adalah hari sahabat sedunia..tetiba aku teringat kat korang sumer...tak sabar lak nk tunggu 30/5 nih..more gossip to comes..here we goes..
Now korang bukan calang-calang orang...semua dah big-big gun dalam banking line, stock and share, haa...yg kejanye suh orang buat camerapun, cikgupun ada..eh..lec'tua'..aku? erm..pistol air je..tapi yang penting kita enjoyzzzz...

Aku nak dedicate this for your guys...yang pernah sama-sama susah senang, gelak ketawa, riang ria..mcm-mcm..harap2 anak-anak kita akan terus sambung silaturrahim yang telah kita simpulkan nih..sama macam usaha kita nak merapatkan hubby ko ngan hubby aku..sampaikan diorang dh jadi lagi meriah dr kita..mana aci!!!

Arin, Che Un, Intan, Shaffe, Shah, Yun, Zira thanks for the great memories...love u all...

0 comments:

Powered By Blogger