Pages

Sunday, May 24, 2009

Keranamu Sulaman Riben

Keke..memang tengah gian tul menyulam reben nih..tambah plak tengok projek-projek mega student Pn Ann, wah...teruja sungguh..tabik spring kat Zaliana, Roslinaz, etc...caya la..calit sket..sib baik laki tak marah, malangnye...terpaksa di 'terbengkalai' kan la..bunga sumer dh siap, tapi daun tk cukup..warna daun yg aku nak takde jual..eh...korang penjual reben, nak menega ke tk nak nih? grrr....
Tup..tup...dh kul 3 baru solat zohor...tengok lakinda plak tido..oh...tk lapar la tu..misti sebab makan mi goreng pagi tadi dengan jayanya..sambung lagi RE..jangan tak tau..aku tk tido siang tau..baju kurung yang taget nak pakai ari senin pun dok tergantung tak berkelim...ah..layan ahhh ko...takkan every week nk pakai baju baru....jeles acik ita yang tengah boyot tu kang....khikhi...
Sedar-sedar dah kul 5.30 pm...laling aku sudah je solat asar, dia kata nk gi potong rambut, pastu dia kata lapar, " ada apa nak makan?"erk...rasa cm tercucuk jarum!! wadusss!!!! aku lum masak....so satu perjanjian sulit telah ditandatangani..aku kata lepas babah balik gunting rambut, everything redi...zassss...cam nak terbang aku kat dapur, segala bunga silat kuar.. kuikui....nah..ni jer yang sempat aku masak dlm tempoh 37 minit.....eh..ulam tu bukan aku masak la..aku petik je dr 'kebun' bibik...

0 comments: