Pages

Tuesday, May 26, 2009

Sulaman Riben : Ribbon Stitch Rose & Web Rose


ribbon stitch rose & spider web rose


Dah hampir berjaya siapkan satu projek sulam riben ni , makin baca citer-citer korang, makin mencanak-canak semangat..arap2 semangat aku ni tkde la jatuh berdebusss..pastu berkubur, musnah , punah ranah sekerat jalan…bukan apa, orang kata memula semua semangat, pastu..terbengkalai jadi bangkai…eeeii buruk beno bunyiknye…terbengkalai jadik tukun..haaa...adalah juga pekdahnye..

Mms Cekgu Azimah, dia kata tk minat..hampess tul kakak aku ni..mms cicik plak, dia kata boleh tahan, cuma “dah sulam2 tu, nak tala ke mana?”…lerrr…sabo la…nanti aku buatla sarung kusyen ke..beg ke..takpe nanti aku dapatkan komen-komen dari juri-juri tak bertauliah kat bawah tu..tanya Afiah okey kot..leh dapat komen bernas, tapi kalu komen terpedas? Camno?..takpe..takpe…takkan komen cenggitu pun leh melemahkan semangat…

Cam kelako pun ada bunga aku nih..takpela tempek je la…namapun buah cempedak di luar pagar…tapi janganla jolok kuat-kuat sangat…sakit wooo….

1 comments:

ekhalidah said...

cantik sulam riben ... ni mesti tangan memang berseni..tinggal nak asah sikit jer ...
bakal jadi student kesayangan cikgu ni ..insy.