Pages

Tuesday, September 8, 2009

11th Anniversary

6 September...Tak sah kalau tak bercerita pasal tarikh keramat ni..yelah..masing-masing yang dah bertukar status pasti ada tarikh keramat ni, dan teruja nak kongsikan ceritanya..mestilah!..tarikh yang membawa peralihan dalam sesebuah kehidupan. Pengalaman demi pengalaman yang mendewasakan sesebuah institusi perkahwinan, juga anugerah demi anugerah yang Allah berikan sepanjang usia sesebuah kehidupan berkeluarga itu...
Tanpa LV, bukan juga ferragamo yang menjadi hadiah untuk ulang tahun perkahwinan kali ini, cukup dengan sekadar (malah lebih bererti) usaha dan ikrar untuk mengukuhkan lagi ikatan yang terjalin selepas akad diterima pada 11 tahun yang lepas..
Happy 11th Anniversary Chah + Nazri...
Juga untuk Shah, Intan & Zira yang berkongsi tarikh ini... ;D

4 comments:

JALAN REBUNG said...

tahniah ...cuma gambo tu yang tak tahan tu ...bulan posa ni ..jaga-jaga ..takut kena fidyah pulak nanti ..hehehe

Chah said...

ngeeeee.....sib baik gambor tu snap waktu malam...

Anonymous said...

tahniah acik chah...

aku selang sehari dr ko...7/9/97..annivesary ke-12...

peace...imaoma

Chah said...

limah..tau..kan ri tu kita penah kumpulkan aniversary mate kt portal....tahniah jugak untuk ko ngan cemat...